Klacht: Al vele malen defecte roltrap gemeld

Andre99 op 04 juni 2024 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al vele malen via de chat gemeld dat op station Schiedam-Centrum roltrap GEM 0.20 al vele maanden uitgeschakeld is. Steeds weer wordt beloofd dit snel door te geven en de roltrap weer aan te zetten. Dit gebeurt echter nooit. Dit is uitermate irritant voor iemand met knieklachten die naar zijn werk moet. En helemaal als de lift ook nog eens defect is.

Hoe moeilijk kan het zijn?

Gewenste Oplossing:

Roltrap GEM 0.20 op station schiedam AAN ZETTEN en wel in twee richtingen, zoals het altijd was!
Een roltrap hoeft geen half jaar uit te staan!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Reactie van de melder van de klacht Andre99

1 week geleden - Hooghartige tent die klachten niet behandelt, zeker omdat ze zelf geen klachtprocedure hebben en je altijd op hun chat terecht komt waar een uitzendkracht van alles belooft maar wat nooit tot resultaat leidt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andre99