Klacht: NS HOUDT ZICH NIET AAN GEMAAKTE AFSPRAKEN

op 29 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OV CHIPKAART VOOR VOORMALIG GEHANDICAPT PLEEGKIND GEKOCHT. DEZE HEEFT DOOR ZIJN HANDICAP DE KAART JAMMER GENOEG VERLOREN EN DEZE DERHALVE OOK NIET GEBRUIKT!
NS KLANTENSERVICE IS DIT GAAN OPZOEKEN EN ZAG INDERDAAD DAT DOOR HET VERLIES DE KAART NIET WAS GEBRUIKT EN ZOU GEEN KOSTEN IN REKENING BRENGEN. ECHTER HOUDT NS ZICH NIET AAN DE GEMAAKTE AFSPRAKEN EN KRIJG IK TELKENS IEMAND ANDERS AAN DE LIJN MET EEN ANDER VERHAAL.

Gewenste Oplossing:

WANNEER NS DE AFSPRAAK HOUDT EN GEEN KOSTEN IN REKENING BRENGT VANWEGE HET OVERLEG WAARUIT BLEEK DAT DE KAART INDERDAAD NIET IS GEBRUIKT.
GRAAG OPLOSSING VAN NS EERDER GAF NS AAN DAT DE KLACHT WAS OPGELOST WAT ACHTERAF NIET WAAR BLIJKT TE ZIJN.
GRAAG OVERLEG HUB REUL 0452057035

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hub Reul