Klacht: NS HOUDT ZICH NIET AAN GEMAAKTE AFSPRAKEN

op 29 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

OV CHIPKAART VOOR VOORMALIG GEHANDICAPT PLEEGKIND GEKOCHT. DEZE HEEFT DOOR ZIJN HANDICAP DE KAART JAMMER GENOEG VERLOREN EN DEZE DERHALVE OOK NIET GEBRUIKT!
NS KLANTENSERVICE IS DIT GAAN OPZOEKEN EN ZAG INDERDAAD DAT DOOR HET VERLIES DE KAART NIET WAS GEBRUIKT EN ZOU GEEN KOSTEN IN REKENING BRENGEN. ECHTER HOUDT NS ZICH NIET AAN DE GEMAAKTE AFSPRAKEN EN KRIJG IK TELKENS IEMAND ANDERS AAN DE LIJN MET EEN ANDER VERHAAL.

WANNEER NS DE AFSPRAAK HOUDT EN GEEN KOSTEN IN REKENING BRENGT VANWEGE HET OVERLEG WAARUIT BLEEK DAT DE KAART INDERDAAD NIET IS GEBRUIKT.
GRAAG OPLOSSING VAN NS EERDER GAF NS AAN DAT DE KLACHT WAS OPGELOST WAT ACHTERAF NIET WAAR BLIJKT TE ZIJN.
GRAAG OVERLEG HUB REUL 0452057035

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 januari 2017 om 12:07 geantwoord

Geachte heer Ruel,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U laat ons wederom weten dat er problemen zijn met de beëindiging van een contract. Graag ga ik hier op in.

Als het gaat om uw contract, dan heeft u hier deze week al een reactie op ontvangen. Dit contract is beëindigd met restitutie zoals u heeft besproken met een medewerkster van onze klantenservice.

Verder heb ik geen andere contracten onder uw gegevens staan. Geen contracten door onbekenden afgesloten (contact hierover in augustus 2016) en geen contract voor een voormalig gehandicapt pleegkind waar u nu over schrijft.

U zult begrijpen dat wij niets voor u kunnen doen als u verder geen gegevens zoals contractnummer, naam en adres gegevens van uw voormalig pleegkind of OV-chipkaartnummers voor ons heeft.

Uiteraard maken wij een registratie van uw reactie, maar zonder duidelijke gegevens kunnen wij u niet helpen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hub Reul