Klacht: NRC handelsblad accepteert geen klachten

op 21 oktober 2011 over NRC in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klagen bij NRC is extreem moeilijk.
1 – er is geen klachtenformulier te vinden bij “mijn NRC” of elders op hun site ook niet via Google.
2 – als je bij bezorgklachten probeert te melden dat er niet is nabezorgd zeggen ze keihard dat ze de klacht niet aannemen. Reden de termijn is niet verlopen, maar het is al 19.30 ‘s-avonds, en de nieuwe krant waar die van gisteren bij had moeten zitten is om 17.00 bezorgd. Die nabezorging komt pas volgende week, dan hoeft het niet meer.
3 – het meest irritant is dat hun klachtensite dus klachten verwerpt op grond van voorgeprogrammeerde tijden, ongeacht het tijdstip waarop de kranten bezorgen langs komt en zou moeten nabezorgen. Het systeem weet het beter dan de klant. Precies die arrogantie waar Van het Hek zo lekker op kon scoren.

Gewenste Oplossing:

Een bezorgklachten-site die in plaats van formele afwimpelregeltjes ruimte biedt voor nadere preciezering, om aam te geven waarom ik denk dat ik mijn klacht wel juist en op het juiste tijdstip indien.
En bij afwijzing van klachten moet een alternatief geboden worden

Alle klachten die gemeld zijn door mikensmil