Klacht: BOEK HIER NIET (ook niet bij Happy Home)! Garantie slaat nergens op, net zoals de service.

op 17 oktober 2017 over Novasol in de categorie Verhuur

Geboekt via Happyhome, onderdeel van Novasol. Huisje heet La Marmotte in Greppolungo. Er zaten heel veel spinnen in het huisje, een muis en schorpioenen. Het pad is een klim die niet omschreven werd en na telefonisch contact ter plaatse kon er niks gedaan worden. Uiteindelijk uit wanhoop weggegaan omdat de beesten overal waren en onder de klamboe de enige veilige plek was. Reactie Novasol en Happyhome: dat is te zien op de foto’s en ongedierte komt voor in een “landelijke omgeving”. En dat terwijl bij de accommodatie de tekst wel aangepast werd na ons belletje en na onze klacht de accommodatie zelfs verwijderd is. Wat een super slechte service. Wat een vakantie had moeten zijn, maken zij een nachtmerrie.

Na een redelijke compensatie voor de kosten die we hebben gemaakt omdat we elders hebben overnacht en een week niet hebben verbleven in de accommodatie. Of een week terug, of compensatie voor de extra kosten. Ik wil nooit meer bij ze boeken. Erkenning zou fijn zijn, in plaats van geniepig de accommodatie te wijzigen en zelfs te verwijderen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Novasol

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Novasol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne5712