Klacht: Notificatie afgeleverd, niets ontvangen

op 18 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De slordigheid van PostNL bezorgers begint bizarre vormen aan te nemen. Dit is de tweede keer dat een pakket wordt geregistreerd als afgeleverd (vorige keer zelfs als getekend) terwijl dit niet het geval is/was). Vanavond gewacht op avondbezorging op een voor mij zeer belangrijke bestelling, zou tussen 1800 en 2130 worden bezorgd. Om 20.53 ontving ik een notificatie dat het pakket is bezorgd. Niet dus. Evenmin in de brievenbus of bij de buren. Ik woon bij de enige ingang / uitgang van de wijk en heb in geen velden of wegen een bezorger gezien. Ik ben nu echt pis en pislink. Helemaal omdat ik vorige maand een invallende bezorger met pakketten zag smijten (Helaas niet gefilmd). Er zijn al 4 pakketten uit China verdwenen zodra ze in NL aankwamen, inmiddels calculeer ik het in bij orders (ongelooflijk voor een eerste wereldland). DIT pakket echter (van Cool Blue) heeft voor mij zeer hoge urgentie. Ik zou het zeer op prijs stellen (eigenlijk eis ik het) dat ik mijn pakket alsnog ontvang en/ de bezorger hier op wordt aangesproken. Zo niet, dan doe ik laatstgenoemde met alle liefde zelf. Mijn irritatiegrens is ruimschoots overschreden. Oh, waarom hoor ik hélemaal niets meer van ingestelde onderzoeken? Ik hoop op een (voor)spoedige afhandeling. Mvg E. Toet

Zoals vermeldt, een oplossing. De problemen lijken structureel, er moet duidelijk betere screening plaatsvinden van personeel/zzp ed. Dit was niet zo\'n gek duur pakket (€30) maar wel belangrijk. Dit was voor mij de druppel.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 oktober 2016 om 13:07 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Toet,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het een kwalijke zaak dat u dit pakket niet heeft ontvangen ondanks dat de status op afgeleverd staat. Mijn excuses hiervoor.

Mocht uw zending niet bij buren zijn afgegeven dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing. Omdat dit een pakket is waarvoor niet getekend hoeft te worden is het niet mogelijk om dit verder te onderzoeken. Ik zie dat u tevens contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat er een registratie voor u is gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door deks_76