Klacht: Nota van Neckermann

op 23 mei 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

23-05-2016
Deurwaarder “Vesting Finance” aan de deur voor een nota van Neckermann.com van 1209.07 inclusief de rente vanaf 2008.
Ik heb nooit iets bij Neckermann besteld. Ook nooit een herinnering ontvangen van een achterstallige betaling. In april 2016 is er een retour enveloppe van mijn adres verzonden . Ook deze heb ik nooit ontvangen en verzonden. Men stuurt mij de documenten toe. Daarna kan ik politie aangifte doen. Dit ook gemeld bij het CMI

Als boven staande is vernietigd

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht M. Bos

7 maanden geleden - Het incassobureau heeft volgens mij klantgegevens kocht. Dit van een webwinkel waar mijn naam M.Bos bekend is . Er is maar een webwinkel die deze naam heeft als klantnaam. Ik weet dus welke dat is. Dus de nota van Neckermann is een verzonnen nota. Dit is puur oplichting. Men heeft mij beloofd ducumenten toe te sturen. Dit kunnen zij niet. Men heeft niets. Ik denk dat ik dus nooit meer iets van VF zal horen. Ik ben niet de enige, op de site van Kassa las ik ook deze oplichtingszaken van VF.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 09 augustus 2016 om 08:49 geantwoord