Klacht: Vertraging bij vlucht

op 26 april 2011 over Norwegain Air in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december heb ik bij een vlucht van Kopenhagen naar Amsterdam een vertragin van 3,5 uur opgelopen wegens een defect vliegtuig. Sindsdien heb ik verschillende pogingen ondernomen om via het bedrijf zelf een vergoeding te krijgen, tot zo ver zonder succes. Eerst werd er niet op mijn online ingevulde klacht gereageerd, vervolgens aan de telefoon werd gezegd dat er contact met me opgenomen zou worden. Toen dat een paar maand later nog steeds niet gebeurde, weer gebeld, en nu werd mij verteld dat dat helemaal niet kon via mail of telefoon, maar dat het per post zou moeten, maar dat ik het eigenlijk wel kon vergeten omdat ik geen recht op een vergoeding zou hebben. Bij mijn weten zijn er regels opgesteld voor dit soort gevallen, dat het bedrijf een vergoeding moet gaven aan de reiziger, zodra het om een technische fout van het bedrijf zelf gaat.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag het bedrag waar ik wettelijk recht op heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Peregrijn