Klacht: Nooit op bestemming aangekomen

op 28 juli 2017 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdag 22 juli namen we de trein richting nijmegen om 10.05u. In boxmeer stonden we stil. We moesten wachten op een trein. Na een minuut of 10 werd er gezegd dat we niet meer verder konden ivm een aanrijding met persoon in cuyck. We zijn uitgestapt en hebben aan de conducteur gevraagd hoe nu verder? De conducteur zei dat er bussen ingezet zouden worden. Na 1 uur kwam de eerstebus. Die zat al snel vol dus de buschauffeur zei met 5 minuten komt de volgende bus. Wij netjes wachten en na 45 minuten kwam de 2 de bus. Die stopte aan de andere kant dus alle mensen die net aankwamen lopen konden instappen en wij konden wachten op de volgende bus. Ik stond daar met 3 kinderen en 2 koffers midden in de zin al ruim 2 uur te wachten. We hebben de trein terug kunnen nemen want we zouden naar het openluchtmuseum gaan maar er bleef nog maar weinig tijd over. Wat kunnen we hieraan doen. Ik had 3 kaarten van 15 euro en een railrunner gekocht.
Maandag 24 juli zijn we met de trein naar venlo gegaan en dat is prima gegaan.

Ik zou het fijn vinden om een vergieding te krijgen. 2 kindereb zouden bij oma gaan logeren en die zijn 's avonds nog eens opnieuw met de trein geweest. Maar de 2 kaartjes van 15 euro hebben we voor niks gebruikt.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilian broen