Klacht: Nooit ontvangen pakketje

op 05 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via een online shop een aankoop gedaan van €120,- . Heb een track en tracé code gekregen en deze gevolgd.
Hier kwam op een gegeven moment in te staan dat het pakketje afgeleverd zou moeten zijn.
Bij ons thuis was niks afgegeven (aangezien er de hele dag niemand thuis is geweest). Ook geen blaadje in de brievenbus over dat het bij de buren afgegeven was.
Hier heb ik wel aangebeld maar hun hadden idd ook (helaas) niks voor ons ontvangen.
Contact opgenomen met de webshop maar die zeggen dat ze contact hebben gehad met dhl. En steeds met lange tijden er tussen ivm. Het onderzoek.
Tot op heden is mijn pakketje nog niet boven water en is dus nog steeds met de vraag waar mijn pakketje is gebleven aangezien het geen klein bedrag is waar het om gaat.
Geprobeerd het bedrag hij de webshop te claimen aangezien het mij al leek dat hun het misschien al verkeerd opgestuurd hadden. Helaas negeren ze mij op dit moment en ze sturen mij steeds door na de dhl.

Graag als nog mijn pakketje ontvangen en anders geld terug van het pakketje .

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 augustus 2016 om 17:18 geantwoord

Beste Marlon weekers,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent uw zending.

Erg vervelend om te vernemen dat uw zending op afgeleverd staat, maar u de
zending niet in ontvangst heeft genomen.

Vanuit het systeem zie ik dat er inderdaad een onderzoek is geweest vanuit de verzender.De uitkomst van dit onderzoek is besproken met uw verzender. Uw verzender zal u hiervan op de hoogte brengen.

Helaas kunnen wij niet de uitslag mededelen vanwege dat u niet de klant van DHL bent. U bent en blijft klant van uw verzender. Uw verzender blijft verantwoordelijk voor uw zending totdat deze bij u is afgeleverd.

Ik kan u nu alleen adviseren om nogmaals contact op te nemen met uw verzender.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Carola
DHL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marlon weekers