Klacht: Nooit ontvangen pakketje

op 12 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via een online shop een aankoop gedaan van €120,- . Heb een track en tracé code gekregen en deze gevolgd.
Hier kwam op een gegeven moment in te staan dat het pakketje afgeleverd zou moeten zijn.
Bij ons thuis was niks afgegeven (aangezien er de hele dag niemand thuis is geweest). Ook geen blaadje in de brievenbus over dat het bij de buren afgegeven was.
Hier heb ik wel aangebeld maar hun hadden idd ook (helaas) niks voor ons ontvangen.
Contact opgenomen met de webshop maar die zeggen dat ze contact hebben gehad met dhl. En steeds met lange tijden er tussen ivm. Het onderzoek.
Tot op heden is mijn pakketje nog niet boven water en is dus nog steeds met de vraag waar mijn pakketje is gebleven aangezien het geen klein bedrag is waar het om gaat.
Geprobeerd het bedrag hij de webshop te claimen aangezien het mij al leek dat hun het misschien al verkeerd opgestuurd hadden. Maar deze sturen mij steeds door na de dhl

Weten waar mijn pakketje is gebleven. Deze als nog graag ontvangen.

Vergoeding van de kosten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 12:07 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Marlon weekers