Klacht: Nooit ontvangen pakje maar ook geen geld terug

op 05 februari 2018 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

18-12’17 bestelling geplaatst en betaald. 28-12’17 bericht gehad van verzending met Sandd. 19 -01’18 contactformulier ingevuld met vraag waar mijn pakje blijft zou volgens verzendmail 10 dagen duren. 22-01 ’18 reactie van Dealdigger dat ze navraag hebben gedaan bij hun verzendhuis. 26-01’18 weer navraag gedaan want leek mij dat ze nu wel iets konden weten. 29 -01’18 reactie van Dealdigger dat ze weer navraag bij hun verzendhuis hebben gedaan en excuses met verhaal dat het erg druk is. Nu 05-02’18 weer bericht naar Dealdigger gezonden want in 14 dagen tijd hadden ze allang moeten weten waar mijn pakje is. Heb nu de barcode gevraagd, mijn boosheid geuit, pakje ontvangen of geld terug gevraagd en wil aangifte van diefstal gaan doen. Dan maar kijken of het aan Dealdigger of Sandd ligt.

Als ik mijn pakje heb of mijn geld terug.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 14 februari 2018 om 13:55 geantwoord

Geachte mevrouw Smaal,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht. Wij zien dat uw bestelling inmiddels nogmaals verzonden is omdat het onderzoek bij onze verzender Sandd geen resultaat heeft opgeleverd. Het pakket kon helaas als verloren beschouwd worden. Volgens onze informatie is deze tweede zending door u ontvangen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met goede groet.
Seval | Dealdigger Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MEAS