Klacht: Nooit ontvangen

op 27 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb het besteld maar nooit ontvangen en toch krijg ik een rekening thuis gestuurd! Niet betaald en had ik een mail gestuurd nooit iets terug gekregen en nu krijg ik een brief van een incasso dat ik meer moet betalen! Dus ik wens graag dat het wordt geannuleerd want ik ga niet betalen

Gewenste Oplossing:

Rekening annuleren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Billink

1 maand geleden - Beste Ricardo, Vervelend om te horen dat er nog geen producten zijn geleverd door de webshop. Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen. Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht. Fijne dag! Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Rico1989