Klacht: Nooit meer Hertz. Extra kosten in rekening gebracht zonder toestemming

op 16 september 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Afgelopen zomervakantie een auto gehuurd bij Hertz in Nice, Frankrijk. We hadden vantevoren niet gereserveerd, dus waren sowieso duur uit, maar dat was eigen schuld en hoor je me niet over.
Tijdens het huren wordt je allereerst verzekeringen opgedrongen die je eigenlijk niet wil. Omdat je daar met drie kleine kinderen staat en snel weg wil accepteer je dat uiteindelijk en teken je daar voor. Ook daarover hoor je me niet, alhoewel deze praktijken van gedwongen vrzekeringen aansmerwn echt schandalig is (een eerdere keer was overigens een verzekering van m’n creditcard afgeschreven wasr ik niet voor getekend had en ook daar zie je niets van terug. Ook niet na het indienen van een klacht.
Waar het me om gaat is dat deze keer 15 cent (excl. btw) per kilometer in rekening is gebracht, terwijl de kilometers inclusief zouden zijn (en we in twee weken tijd slechts 620 km hebben gereden). Daarnaast wordt EUR 50 (excl. btw) in rekening gebracht ivm “schoonmaken”, terwijl de auto keurig is afgeleverd (uiteraard heb ik op vakantie geen stofzuiger bij de hand, dus wat zand her en her was er uiteraard wel). Over beide zaken wordt bij het afleveren niets vermeld en alles lijkt in orde. Totdat je thuis komt en ze zonder toestemming extra bedragen vsn je credit card afschrijven.
Een directe klacht hierover bij Hertz blijft simpelweg onbeantwoord.
Voor mij de laatste keer bij Hertz, na inmiddels meerdere negatieve ervaringen. Waardeloze oplichters.

Als de extra in rekening gebrachte bedragen worden teruggestort.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 17 september 2018 om 10:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jos W.