Klacht: nooit meer folders en week krant

op 27 mei 2021 over Spotta in de categorie Reclame

wij willen graag folders en weekblad maar we worden overgeslagen,terwijl we in het centrum van Groesbeek wonen

wekelijks ontvangen van folders

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 28 mei 2021 om 08:59 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat.
Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:
• De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
• Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.
Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.
Wij danken u voor het doorgeven van de melding en we stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Afdeling kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door hopmanpieter