Klacht: NOOIT MEER DECOR WONEN!!!!

op 10 augustus 2017 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 1 april 2017 bestelden wij een bed bij Decor Wonen in de Villa Arena. As na exact 4 maanden (!!!!) werd het bed geleverd. Op 1 april is ons bij de aankoop medegedeeld/voorgelogen dat het bed met een week of 6 geleverd zou worden. In de tussentijd hebben we diverse keren telefonisch contact opgenomen met decor waarbij we niet bepaald klantvriendelijk zijn behandeld. Van compensatie heeft deze firma ook nooit gehoord, in geval van klachten verwijst men al gauw naar de kleine lettertjes, waarin je als klant de levertijd van een mensenleven hebt geaccepteerd. Misschien kan decor wonen deze boodschap meegeven aan alle laaggeletterde zigeuners die men in dienst heeft. ‘We leveren wanneer het ons uitkomt’. En mocht je nog niet overtuigd zijn van deze ervaring, wacht dan tot je de bezorgers ziet. Die aangeven niet je dak op te mogen klimmen om een bed naar binnen te tillen in verband met de verzekering, hetgeen door een contante betaling van 50 euro extra direct was verholpen. De volgende niet-nederlands sprekende immigrant die het laatste bedkastje kwam brengen heeft deze buiten de deur in elkaar gezet, na uren te laat te zijn verschenen, uiteraard zonder afbericht.

Al met al zijn we gezegend door verlost te zijn van deze firma. Ik zal de komende jaren mijn best doen om op ieder feestje aan te geven nooit iets bij deze firma aan te schaffen.

Niks meer aan te doen. Deze kans heeft de firma diverse keren gehad. Ik wens men nu te waarschuwen voor deze fraudeurs.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Takkie29 LH