Klacht: nooit meer

op 20 mei 2020 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook bij mij duurde het heel lang voordat ik de bestelling binnen kreeg.Ik had al twee keer gebeld en kreeg als reden dat de maggiplant ( lavas) zodanig slecht was dat ze die ergens anders moesten bestellen.Nu een miezerig plantje binnen ,dus dat kan echt de reden van vertraging niet geweest zijn. achteraf jammer dat ik niet eerst op de klachtenlijn had gekeken,dan had ik daar nooit besteld.wel had ik besteld op achteraf betalen …maar die rekening was vier weken eerder binnen dan de bestelling. .Dus daar kunnen ze even op wachten nu.Ik reken vanaf de leverdatum.

Gewenste Oplossing:

zou het erg op prijs stellen als ze niet nu met herinneringen gaan gooien en een vervangende plant zou ook geen overbodige service zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tuincentrum.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tuincentrum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door truuce