Klacht: Nooit meer

op 30 januari 2018 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

In december bed gekocht. Snel geleverd, helaas bijna onmogelijk in elkaar te zetten. De gebruiksaanwijzing erg onduidelijk en bed onstabiel.
Uiteindelijk kwamen we achter dat er verkeerde schroeven geleverd zijn. Hiervan een melding gedaan. We kunnen 5 euro (?)als compensatie krijgen of nieuwe schroeven bestellen. Bestelling van de schroeven gedaan maar de levertijd is niet bekent
Kortom na 5 weken hebben we nog steeds geen bed.

Misschien kan iemand van het bedrijf het bed in elkaar komen zetten. Ben zeer benieuwd of het lukt!

Bed in elkaar of geld terug.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

10 maanden geleden - Beste mevrouw Vrabcekova, Wij betreuren het zeer om te lezen dat u nog geen gebruik heeft kunnen maken van het bed wat u in december heeft gekocht. Dit mag u niet van ons verwachten waarvoor onze welgemeende excuses. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit met u op te lossen en te kijken naar een passende oplossing. Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

Reactie van de melder van de klacht Slunicko999

10 maanden geleden - Beste VidaXL, Ik heb zojuist bericht gekregen dat de schroeven nageleverd worden. Mooi! Echter zijn ze verstuurd naar een verkeerd adres!!!!! Telefonisch of per chat is VidaXL niet bereikbaar, dus ik ben nu erg benieuwd hoe dit opgelost kan worden.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 16 februari 2018 om 09:45 geantwoord

Beste mevrouw Vrabcekova,

U heeft aangegeven uw volledige terugbetaling inmiddels te hebben ontvangen.

Wij betreuren het zeer dat het enige tijd heeft mogen duren maar wij vinden het tevens fijn om van u te horen dat u tevreden bent met onze aangeboden compensatie.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Slunicko999