Klacht: Nooit iets besteld

op 18 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik was op het internet aan het surfen en kwam op een advertentie van fatburner terecht.Na enkele gegevens ingevuld te hebben. Kwam er een scherm tevoorschijn waarop mijn bestelling stond, die wat ik nooit gedaan had. Ik zou 80 euro moeten betalen voor die bestelling. Dat was ik niet plan en klikte toen weg. Na een uurtje kreeg ik een melding dat mijn bestelling onderweg was!! Ik meteen gebeld voor 1euro per gesprek! Ik word te woord gestaan door een mevrouw Linda, die mij verteld dat ik een code van gls toegestuurd zou krijgen waarin ik het pakket kon weigeren, of ik kon het pakket aan de deur weigeren…..Ik heb nooit een code ontvangen en krijg de dag erna een envelop in de brievenbus met de fatburners.Weer voor een euro gebeld. Na 7,5 minuten komt iemand aan de lijn en hij zegt dat hij mij de retourprocedure per mail zal sturen.Nu moet ik het pakketje,wat ik nooit besteld heb, aangetekend op mijn kosten terugsturen. Het vervolg laat ik U nog weten!!

Ik zou tevreden zijn als ik zonder kosten te maken van deze rompslomp af zou zijn. En nooit meer zo misleid willen worden door dit bedrijf.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Reactie van de melder van de klacht Mwilms

1 maand geleden - Vandaag alles aangetekend verzonden voor €8,35!!!! Leuk voor iets wat je niet besteld hebt.........

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mwilms