Klacht: Nooit iets besteld

op 18 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik was op het internet aan het surfen en kwam op een advertentie van fatburner terecht.Na enkele gegevens ingevuld te hebben. Kwam er een scherm tevoorschijn waarop mijn bestelling stond, die wat ik nooit gedaan had. Ik zou 80 euro moeten betalen voor die bestelling. Dat was ik niet plan en klikte toen weg. Na een uurtje kreeg ik een melding dat mijn bestelling onderweg was!! Ik meteen gebeld voor 1euro per gesprek! Ik word te woord gestaan door een mevrouw Linda, die mij verteld dat ik een code van gls toegestuurd zou krijgen waarin ik het pakket kon weigeren, of ik kon het pakket aan de deur weigeren…..Ik heb nooit een code ontvangen en krijg de dag erna een envelop in de brievenbus met de fatburners.Weer voor een euro gebeld. Na 7,5 minuten komt iemand aan de lijn en hij zegt dat hij mij de retourprocedure per mail zal sturen.Nu moet ik het pakketje,wat ik nooit besteld heb, aangetekend op mijn kosten terugsturen. Het vervolg laat ik U nog weten!!

Ik zou tevreden zijn als ik zonder kosten te maken van deze rompslomp af zou zijn. En nooit meer zo misleid willen worden door dit bedrijf.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Reactie van de melder van de klacht Mwilms

3 maanden geleden - Vandaag alles aangetekend verzonden voor €8,35!!!! Leuk voor iets wat je niet besteld hebt.........

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 11:44 geantwoord

Beste Maurice,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order door de webshop is geannuleerd, wij hebben verder geen openstaande facturen in ons systeem.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 12 juli 2017 om 13:28 geantwoord

Ik heb kosten gemaakt voor iets wat ik nooit besteld heb. .....en die kosten zijn mij niet vergoed!

Bericht van Billink

1 maand geleden - Beste Maurice, Hartelijk dank voor je reactie. Zoals eerder aangegeven is Billink een betaalmethode, wij zijn niet de webshop. Voor de gemaakte kosten van het retour sturen van de producten dient er contact te worden opgenomen met de webshop. Wij kunnen je hierin helaas niet van dienst zijn. Hieronder tref je de gegevens van de webshop. Bedrijf: Fatburnerultra Telefoonnummer: 0900 – 2020800 E-mailadres: info@fatburnerultra.com Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht. Fijne dag! Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Mwilms