Klacht: Nooit een niet-thuis bericht van bezorger

op 14 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer als DHL een bezorging doet krijgen wij geen briefje in de bus met een niet-thuis bericht. Hierdoor zijn wij regelmatig dagenlang bezig om een pakketje thuis te krijgen omdat zij standaard de volgende dag weer komen (meestal onder werktijd) en bij onze buren is geen optie omdat zij geen pakketten aan willen nemen. Ik heb DHL al eerder op de hoogte gesteld van dit probleem maar het blijft gebeuren. Dit is voor ons erg vervelend en voor DHL ook dom, want zo rijden ze continu voor niets.

Gewenste Oplossing:

Altijd een niet-thuis bericht wanneer een poging gedaan wordt zodat wij zelf een bezorgdag kunnen kiezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 juli 2017 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Dit is uitermate vervelend, dat kan ik me goed voorstellen! Jammer om te horen dat er kennelijk geen verbetering is opgetreden na uw laatste melding. Ik ga alsnog een melding maken dat dit kennelijk weer is voorgekomen. Ik moet ervan uitgaan dat het hier dan bij blijft, en dat u in het vervolg gewoon met het kaartje een bezorgmoment zou moeten kunnen wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door peppizola