Klacht: Nooit een aanvraag ingedient

op 15 augustus 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

Ik dien een klacht in wegens het versturen van puzzels die nooit besteld heb. Ter info: de geadresseerde (mijn werkgeefster) spreekt is de Nederlandse taal nog niet machtig. Het is uitermate beschamend dat men ongewenste boeken verstuurd en daarvoor een uitermate hoog bedrag eist, terwijl puzzels gratis op het internet staan. Ik noem dit een scam. Pure diefstal vanuit Nederland. En ik schaam me tegenover mijn werkgever dat zulke type praktijken in Europa toegestaan worden. Ik ga een klacht voorlegen bij de ombudsman en politie als ik niet binnen 48 uur een e-mail ontvang waarin staat dat ik u niets verschuldigt ben en dat u gaat stoppen om puzzels te sturen.

Ik verwacht binnen de 24 uur een e-mail met een verontschuldiging. Dit moet een misverstand zijn + stopzetting van opsturen puzzels + kwijtschelding van zogezegde schulden.
Ik ben bereid die 2 puzzels ongeopend terug te sturen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

Bericht van Editie Enigma

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Nel, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Editie Enigma

Heeft op 26 augustus 2016 om 13:04 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Nel,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door MS NEL