Klacht: nooit boek ontvangen

op 30 september 2011 over IPD Opleidingen in de categorie Opleidingen en cursussen

Enige tijd geleden heb ik via het ipd de opleiding bkb en bkc gevolgd.Boeken voor bkb heb ik ruim op tijd ontvangen maar de boek die ik nodig had voor bkc heb ik nooit ontvangen.Ik heb dit telkens aangegeven en ik kreeg te horen dat het zo snel mogelijk verstuurd zou worden.Nadat de opleiding afgelopen was kreeg ik te horen dat er een soort van compensatie zou zijn omdat ik nooit mijn boek heb ontvangen en dat ik hier door dus les stof heb gemist.Nu we een paar maanden verder zijn en ik dus niks meer van ze heb ik gehoord heb ik weer contact met het ipd gezocht .Ik krijg nu te horen dat ze mij de boeken gaan toe sturen en dat terwijl de opleiding in april al is afgerond.Wat heb ik er nu aan??

dat ze een deel van het geld terug gegeven of dat het ipd mijn examen bkc gaat betalen

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IPD Opleidingen in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IPD Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IPD Opleidingen

Heeft op 17 oktober 2011 om 08:58 geantwoord

IPD heeft persoonlijk contact opgenomen met de cursist. Na goed overleg is besloten om het lesmateriaal dat nog ontvangen moest worden, zou worden opgestuurd door IPD. Tevens is het nieuwe lesmateriaal, waarmee na de zomer wordt gewerkt, opgestuurd. Zowel de klant als IPD is tevreden met deze oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door zaki_01