Klacht: Nooit bezorgt

op 12 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb recent een pakket besteld deze pakket zou bij worden bezorgd, de bezorger geeft aan om 12:33 niemand aanwezig was dit was echter niet het geval ik heb heledag gewacht op mijn pakket volgens de tt zou hij afgeleverd worden op een service point ook dit is niet gebeurt mijn pakket zou volgens tt kwart over negen avond zijn bezorgd en de volgende ochtend is het pakket in het sorteer centrum gescand. Ik heb hier bezorg kosten voor gerekend en mijn pakket is nooit binnengekomen ook is de klantenservice ook geen zak aan want die kan niks dan alleen mee kijken met tt.

Als mijn pakket of word bezorgd gewoon of bij een service punt ophalen ook moet de bezorger aangesproken worden en een waarschuwing krijgen omdat dit om een kostbare pakket gaat. !!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw pakket nog niet is bezorgd. Excuses voor de vertraging. Helaas kan ik niet meekijken zonder verdere gegevens. Zou u uw trackingnummer, postcode en huisnummer willen sturen? Alvast bedankt en een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Charlotte DHL parcel e-care

Reactie van de melder van de klacht Jeev112

1 maand geleden - Hallo DHL, 3SMPK5901793201 Dit is de tt waar het over gaat jammer voor zo een slechte service.

DHL

Heeft op 12 juni 2021 om 12:30 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!
Ik zie inderdaad dat de verzending niet goed is verlopen. Mijn excuses voor de vertraging! Het pakket zal vandaag voor 15.00 uur op je huisadres worden aangeboden.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Danique
DHL Parcel Webcare

Heeft op 13 juni 2021 om 08:11 geantwoord

Ook weer het pakketje niet binnen gekregen en ook is die weeer niet bij een servicepunt!!! Ik.word hier wel een beetje moe van

Alle klachten die gemeld zijn door Jeev112