Klacht: nooit bereikbaar via telefoon of mail

op 19 september 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Beste, ik sluit mij aan bij reeds eerder beklag van andere clientèle. …..uren sta je in de wacht gemiddeld 22 min en dan wordt telkens de verbinding verbroken.
Mail sturen evenmin geen enkele reactie inmiddels is nr. 5 een feit maar ook daar zal wel nooit een reactie opkomen.
Een stroperige organisatie die je van Webcasdo doorschuift naar Directpay, enkel en een hetzelfde adres in Barendrecht enige medewerkend en oplossing gerichtheid is hier niet te bespeuren

Reageer op diverse mailtjes die u binnenkrijgt de telefoon laat ik buitenbeschouwing dat nummer bel ik niet meer

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 20 september 2017 om 09:31 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht droplul

4 maanden geleden - En hoezo is mijn klacht opgelost ..... in your dreams no way

Bericht van Directpay

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het toezenden van uw e-mailbericht. Uw dossier is uit handen gegeven aan het incassobureau Webcasso B.V. wij verzoeken u om met hen in contact te treden. Onderstaand doen wij u de contactgegevens van Webcasso B.V. toekomen: - 0180 - 691 630 - service@webcasso.nl Wij vertrouwen erop u voldoende van dienst te zijn geweest.

Reactie van de melder van de klacht droplul

4 maanden geleden - Leuk geprobeerd ..... maar dat gaat niet lukken om mij zo even af te schuiven, U gaat mijn NU een antwoord geven in plaats mij weer terug te verwijzen naar Webcasso, daar moet ik niet zijn U gaat mij verder helpen !!!!! Ik heb er geen enkele boodschap aan dat het druk is, druk met NIETS doen en spelletjes denk te blijven spelen, ik zou zeggen succes maar dat is NU toch echt afgelopen ik wil een antwoord op mijn inmiddels 5 mails die u heeft

Heeft op 21 september 2017 om 10:55 geantwoord

Eindeloos spelletjes spelen met Webcasso en weer terug succes maar niet met mij

Alle klachten die gemeld zijn door droplul