Klacht: Nooit abonnement genomen wel ineens 7.49 afgeschreven

op 05 december 2017 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 07 december 2017 om 10:45 geantwoord

De dienst is vrijwillig aangegaan en de voorwaarden van de dienst zijn geaccepteerd. De game Flappy Bird is besteld via www.retro-games.mobi.
Er moeten meerdere stappen doorlopen worden voor de dienst gestart wordt, je kunt niet ineens lid zijn van de dienst. We zullen om deze redenen niet crediteren. We hebben de klant aangeraden om een blokkade in te stellen via www.payinfo.nl.

Heeft op 07 december 2017 om 10:49 geantwoord

Absoluut niet waar....ik ben nooit ergens mee akkoord gegaan en zeker niet met games a 7.49 per week!!!!!
Dit zijn echt boeven streken, en op internet regent t klachten over jullie bedrijf met dit soort geintjes....als jullie zeggen alles te kunnen terugvinden zien jullie ook dat de spelletjes nooit gespeeld zijn.....
Wees nou gewoon eerlijk en netjes en zorg ervoor dat die 7.49 wordt terug gestort...

Reactie van de melder van de klacht Alekzander

1 maand geleden - En toen was het stil....wat een schandalig bedrijf zijn jullie.... wat een oplichters. Mensen zo geld afhandig maken is gewoon diefstal.

Alle klachten die gemeld zijn door Alekzander