Klacht: Nooit aangebeld, alweer niet

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Terwijl ik thuis zat te wachten op mijn pakketje krijg ik ineens de melding in mijn PostNL app dat ze me hebben gemist… Pardon? er is niet eens aangebeld. Dus ik in naar beneden en in de briefenbus kijken en ja hoor, het bekende briefje.
Voor de duidelijkheid ik woon in een flat en er hangt speciaal een briefje voor de PostNL met de tekst: ALLEEN als betreffende NIET aanwezig is bezorgen op Nummer X.
Maar dit is nu al de zoveelste keer dat er bij ons niet wordt aangebeld en (waarschijnlijk) direct bij dat nummer wordt aangebeld.
Dit is helaas de zoveelste keer dat dit gebeurt, en niet alleen bij mij maar ook de rest van de bewoners

Gewenste Oplossing:

De bezorgers leren lezen en wel aanbellen alvorens ze een briefje door de bus doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw van Hasseld, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat uw zending niet is bezorgd en de bezorger onterecht heeft aangegeven dat u niet thuis was. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: Ik zou uw melding graag willen doorzetten naar het betreffende depot zodat dit besproken kan worden met de betreffende medewerker. Op deze manier kunnen we dit soort incidenten in de toekomst voorkomen. Om dit te doen zou ik graag van u de barcode van het betreffende pakket ontvangen, kunt u ons deze toesturen? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Josephine van Hasseld