Klacht: Nooit aan hun woord houden!

op 02 november 2011 over Independer.nl in de categorie Verzekering

Beging oktober ontdekte wij dat ik al 13 maanden dubbel verzekering betaal dus ik bel hoe dat kan, ja dat gaan we uitzoeken en we bellen geen tel.bel weer persoon die er overgaat is nu niet aanwezig we bellen nu zo terug na 2 uur nog geen gehoor dan weer bellen ja persoon die over gaat die is pas om 3uur dan bellen we uur terug 16.30 nog geen gehoor dan terug bellen ja hij ik kon hem niet te pakken krijgen morgen voor 12 uur krijg je antwoordt.Volgende dag 14.00 nog geen telefoon dan weer bellen zegt medewerkster ja de dag is nog niet om en of ik niet hard wil praten anders hangt ze de telefoon op en pats hing ze de telefoon op.Ik bel de Klantenservice om mijn klacht te doen bij klachten commissie ja persoon die overgaat ziet nu in vergadering mag ik U tel.dan bel hij U terug moet nog steeds gebeld worden.Later krijg ik een mailtje dat echt fout afgeboekt was en zal binnen 3 weken mijn geld gestort zou worden en wat zie ik word nog steeds geld afgeboekt maar nog niet 13 maanden terug gestort. Help wat een bedrijf.Terug bellen hebben ze nog nooit gehoord!

Ik wil mijn bedrag van 13 maanden dat ik dubbel heb betaalt terug,ophoud met dubbel betalen wie moet nu incasseren ASR of Independer en laatste maar veel belangrijke is als je iemand belooft dan ook doen.

Bericht van

6 jaren geleden - Wat vervelend dat dit zo misgaat, dat is absoluut niet de bedoeling natuurlijk. Wij willen dit graag voor u oplossen, maar hebben dan wel enkele gegevens van u nodig. Kunt u uw naam, postcode en huisnummer naar ons sturen via webcare@independer.nl? Wij zullen ons best doen dit snel voor u op te lossen. Vriendelijke groet, Ellen Webcareteam Independer.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Independer.nl in behandeling genomen

Independer.nl

Heeft op 02 november 2011 om 12:45 geantwoord

Op 19 oktober jl. heeft u een bericht van Independer.nl ontvangen dat u het geld binnen 3 weken terug ontvangt. Uiterlijk 10 november a.s. zal het bedrag dan ook op uw rekening staan. Ik hoop u hiermee geholpen te hebben.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Independer.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hypo36