Klacht: Noodkreet!

op 15 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Help! Al 2 jaar ben ik tevreden klant van Simpel. Maar sinds vandaag is dat helemaal omgeslagen. Maar, eerlijk is eerlijk, het is deels ook mijn fout. Een maand of 10 terug, toen simpel werd overgenomen door T-mobile, kregen we voor 6 maanden lang 500 MB gratis internet. Omdat ik toen nog een simpel mobieltje had, heb ik daar nauwelijks gebruik van gemaakt, maar ach, ik vond het wel handig en besloot een internet abo’tje erbij af te sluiten. Op dat moment was ik er heilig van overtuigd dat ik wederom 500MB kreeg (blijkt 10MB te zijn, en ik heb nu het gevoel destijds misleid te zijn). Ik heb daar nooit meer over nagedacht. Sinds gistermiddag 15u heb ik een Samsung Galaxy SII, hardstikke mooi ding. Mijn abo bij Simpel heb ik vast opgezegd om per 24 nov over te gaan naar T-mobile. Nu was ik zojuist nieuwsgierig naar mijn internetverbruikk van gister. En wat schetst mijn verbazing?? Ik heb voor gisteren… ja, alleen gisteren al een extra rekening van 137 euro!! Dat kan toch niet zomaar zonder waarschuwing (die ze wel volgens de site hadden moeten geven). Ik ben bang, dat als ik morgen weer kijk, dat het bedrag is gestegen naar minimaal 300 euro. Ik heb de instellingen voor internet nu verwijderd en het toestel voor de zekerheid ook op vliegtuigmodus gezet. Ook heb ik Simpel net een mail gestuurd. Maar daar heb ik natuurlijk nog geen antwoord op. Wat kan ik doen?? Bedankt vast voor je antwoord. Groetjes een wanhopige iemand die voor het eerst een smartphone heeft…. šŸ™

Ben nog in afwachting van antwoord... maar ben zo geschrokken... dat ik mijn verhaal even kwijt moet. Ga ervan uit dat ik er wel uit kom met Simpel. Ik hoop uiteraard dat ze mij deze fout vergeven en mij de internet rekening kwijtschelden.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Miezemuis

6 jaren geleden - Inmiddels heb ik 13 oktober jl. telefonisch contact gehad met Simpel en het verhaal uitgelegd. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door Thijs. Hij heeft een creditfactuur ingediend bij afdeling financiƫn met het verzoek tot 50 euro kwijt te schelden. Ik heb nog niet gezien dat dit bedrag op mijn rekeningoverzicht is aangepast. Ik wacht nog even tot vrijdag de 21e en dan zal ik nog eens met Simpel bellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miezemuis