Klacht: nonstopplayer besteld

op 29 april 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb in maart 2 nonstopplayer s besteld en betaald. na paar dagen kreeg ik mail dat ze uitverkocht waren en de nieuwe zending 4 april zou komen.
ik heb na 10 dagen gevraagd hoe het er voor staat, en kreeg een mail dat ze niet meer geleverd worden en ik mijn geld terug krijg.tot nu toe heb ik nog niets ontvangen. ik vindt het vrij lang duren.

Gewenste Oplossing:

als ik de kastjes krijg,of mijn geld teruggestort heb. het is toch 178.euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ayrton