Klacht: Nonstop player besteld maar niet ontvangen

op 10 april 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eveneens een nonstop player besteld op 30 maart. Heb ook een mail ontvangen dat door grote succes de stock is uitgeput. Dat de nieuwe lading wordt verwacht op 4 april en daarna onze bestelling zal worden opgestuurd. Als compensatie beloofden ze 10% terug te storten. Heb tot heden nog niets verder vernomen of gezien. Ik heb ook een mail gestuurd om te vragen wanneer ze de verzending verwachten, maar geen antwoord gekregen.

Gewenste Oplossing:

Vanzelfsprekend zouden wij tevreden zijn als de bestelling nog wordt opgestuurd. De 10% korting is ook welkom

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fibrycol