Klacht: nonchalant

op 14 augustus 2016 over Autotaalglas in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn auto ruit aan de zijkant ingetikt, bestuurderskant. Moest helemaal vervangen worden, ik mijn verzekering gebeld en werd mij doorgegeven dat autototaalglas contact met mij zal nemen om te repareren. Ik werd door hun gebeld, en de ruit was niet in voorraad en moest besteld worden. Ik zal een noodruit krijgen voor de tussentijd. Na zo een gebeurtenis was ik helemaal van slag en heel erg emotioneel, dus vertrouwde mijn vezekeraars meneer. Ze kwamen vrij snel langs, en ik kreeg een noodruit, een plastic ruit geplakt met zwarte tape. Dit was donderdag een uur of 12:00. Die dag niks meer gehoord, vrijdag ook niet. Vrijdag avond durfde ik mijn auto weer in en moest naar Hoofdorp, ik zag dat men al had geprobeerd om de tape om mijn noodruit eraf te halen. Maar het was al laat en kon het bedrijf niet bellen om dit te melden. Op de snelweg maakt dit ook behoorlijk kabaal, de wind die er doorheen komt, heel storend. Volgende dag gebeld maar het was 15 over 13:00 en ze waren al dicht, dus hoofdkantoor gebeld, maar konden niks voor mij doen, niet eens nog een afspraak voor herstellen van de ruit. Dus ik moet tot maandag wachten en misschien dat er dinsdag een afspraak gemaakt kan worden. Ik vind dit schandalig, als zij weten dat het zolang gaat duren en dat deze oplossing ook gevaarlijk is, hadden ze dit moeten zeggen had ik nog een keuze om bij een ander bedrijf te gaan die het wel voorradig had.

Nu kan ik dit niet bepalen, wat er gebeurd is geef al zoveel stress, en ik krijg alleen meer stress wetend dat er zo weer in mijn auto ingebroken kan worden en of vernield kan worden. Normaal geniet ik van het auto rijden, maar dit is nu niet het geval meer.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autotaalglas over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Autotaalglas in behandeling genomen

Bericht van Autotaalglas

1 jaar geleden - Beste Alta, Wat vervelend om te horen. We willen je graag helpen! Kan je in een bericht je kenteken achterlaten? Dan nemen we contact met je op. Gr, Freek Klantenservice Autotaalglas

Alle klachten die gemeld zijn door Allta