Klacht: Non Delivery of a Letter from India

op 10 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi,

I had sent one letter from India(Kolkata)to Netherlands(Rotterdam)for closing my Bank Account with ABN AMRO.The consignment number is RW915675573IN.As per the records its stuck at AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE.Could you please let me know the status of it.It should reach ideally at the below address:

Coolsingel 93
3012 AE, Rotterdam
The Netherlands

Gewenste Oplossing:

Will be satisfied as soon as the letter reaches the below address:

Coolsingel 93
3012 AE, Rotterdam
The Netherlands

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 juli 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear sir, madam Basak,

Thank you for you message. You have a question about the registered letter you have sent to the Netherlands. I have taken a look and it was delivered at this address on the 24th of May. You can find this information here;

https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SRIMV3239004/NL/3012AE

If you have questions in the future you can always contact our customer service; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Kind regards,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ashis123