Klacht: nokia c5 werkt niet meer

op 02 november 2011 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Nog geen jaar geleden heb ik een nokia c5 bij de kijkshop in alphen aan den rijn gekocht. Vanaf begin af aan deed de telefoon een beetje raar trilfunctie deed het op een gegeven moment niet. Wilde het apparaat terugbrengen maar kon garantiebewijs nergens vinden, was namelijk net verhuist en wist niet meer waar deze lag. Een paar weken geleden viel de telefoon dus uit en wilde deze dus niks meer doen. Ik ben toch naar het garantiebewijs gaan zoeken en heb deze gevonden. Telefoon dus teruggebracht naar het filiaal en deze zouden ze opsturen voor reparatie. Ben ik vandaag gebeld dat de telefoon niet gemaakt kan worden omdat deze waterschade heeft. Ik weet 100% zeker dat deze niet met water in aanmerking is gekomen en heb dit aan de telefoniste gezegd. Nou dan was het wel condens volgens haar, beetje raar als je de telefoon nog geen 10 maanden hebt en vanaf het begin al mankementen had. Als ik de telefoon terug wil dan moet ik nogmaals iets van 38 euro betalen terwijl er niks gemaakt wordt en dit was volgens de telefoniste wetelijk bepaald dus ik kon wel een klacht indienen maar ik zou er toch niks mee opschieten,en dat ik dit wel snel moest doen anders moest ik alsnog betalen.Dit vind ik dus zo belagelijk. In de winkel hebben ze hier niks over gezegt.

Dat de telefoon wordt gemaakt, een nieuwe zelfde telefoon, of het aankoopbedrag terug sowieso wil ik de oude telefoon terug zonder er voor te betalen er staan namelijk fotos van onze pasgeboren zoon op

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kijkshop in behandeling genomen

Kijkshop

Heeft op 15 november 2011 om 15:47 geantwoord

Schade aan toestel valt niet binnen de garantie (vochtschade), klant schriftelijk op de hoogte gesteld.

Heeft op 16 november 2011 om 13:26 geantwoord

Ben niet schriftelijk op de hoogte gebracht en ik wens graag foto's dat zij kunnen aantonen dat het daadwerkelijk vochtschade is en hoe komen zij aan die 38euro die ik moet betalen in de garantiebewijs staat een heel ander bedrag

Reactie van de melder van de klacht soumia

6 jaren geleden - IK ben dus nooit schriftelijk op de hoogte gesteld van kijkshop wel telefonisch, maar zij moeten kunnen aantonen dat het daadwerkelijk vochtschade is erzit namelijk een chip in de telefoon die moet verkleuren. En ik krijg steeds een ander bedrag te horen die ik moet betalen als ik mijn telefoon terug wil wel vreemd toch?

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kijkshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door soumia