Klacht: Nog steeds ziek van het NTI

op 16 augustus 2011 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18-07-2011 heb ik een klacht geplaatst over het NTI.
Helaas is de klacht nog steeds niet opgelost, ik werd op 19-07 gebeld door mevrouw Bosman (hoofd klantenservice) en zij vertelde mij dat mijn klacht nog een keer bekeken zal worden door de commissie. Helaas heb ik tot op heden nog steeds niks vernomen……

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn opleiding gestopt wordt en dat de openstaande termijnen worden kwijt gescholden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht nicole1985

6 jaren geleden - De klacht is opgelost! Het Nti betaalt twee termijnen en ik betaal twee termijnen. Ik vind dit een prima oplossing en ben erg blij dat het opgelost is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! ^PV

Alle klachten die gemeld zijn door nicole1985