Klacht: Nog steeds vermeld op google maps

op 08 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij zijn inmiddels al 3 maanden gestopt als Business point van PostNL.
Maar PostNl weigert het adres te wijzigen op google maps. Ik heb al meerdere malen contact gehad met PostNl en ook meerdere bewerkingsvoorstellen bij google aangegeven. De verandering is niet zo moeilijk. De straat blijft hetzelfde alleen het huisnummer is gewijzigd! PostNl zegt zelf dat het niet nodig is omdat het juiste adres op de website van PostNl zelf staat, maar mensen klikken niet verder en gaan uit van google. Wij hebben te maken met boze mensen omdat het fout vermeld staat!

Zodra PostNl het adres op google maps heeft aangepast aan het juiste adres zodat de mensen weten waar ze naartoe moeten.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 mei 2017 om 17:44 geantwoord

Geachte mevrouw Zeeman,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie voor u is.

In uw bericht geeft u aan dat het adres correct is aangepast op de website van PostNL. Wij hebben echter geen invloed op de informatie die op andere websites staat aangegeven. U geeft aan dat u deze wijziging al heeft doorgegeven aan de houder van deze website ik hoop dat dit snel kan worden aangepast.

Heeft op 09 mei 2017 om 10:14 geantwoord

PostNl is diegene die deze informatie verstrekt aan google maps. Dus postNL is de enigste die het adres kan aanpassen. Het is namelijk een account van PostNl die alle postagentschappen meld bij googlemaps. Dus PostNl is wel degelijk verantwoordelijk over de verkeerde informatie! Bij de melding staat het telefoonnummer en de website van PostNl

Alle klachten die gemeld zijn door Zaans Geluk