Klacht: nog steeds niets vernomen.

op 01 augustus 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 03-07 een klacht gemeld over direct pay, uw ref; 622618.
ref direct pay 8468631 teveel betaald 115,29 wil ik terug.
Tot op heden en na diverse mails naar mevrouw Omerovic niets vernomen en ook dat direct pay wil dat ik hem als afgehandeld moet melden doe ik niet.

GELD TERUG 115,29 DIRECT!.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Martin roos

2 weken geleden - Vandaag weer een mail gestuurd, zal wel weer niets horen. Ook als je ze belt word de hoorn neergegooid.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 04 augustus 2017 om 09:33 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Martin roos

1 week geleden - direct pay en webcasso zijn een en schuiven heen en weer met hun mails want de eerste klacht kwam door dhr doedel van webcasso doorgeschoven naar mevr omerovic van direct pay en nu vier mails later naar webcasso nog niets vernomen, zeer kwalijke zaak.

Reactie van de melder van de klacht Martin roos

1 week geleden - Directpay en webcasso zijn EEN en DEZELFDE de klacht kwam door dhr. doedel van WEBCASSO non reactie doorgeschoven naar mevr. Omerovic en nu na vier mails naar WEBCASSO nog steeds niets vernomen, zeer kwalijke zaak.

Reactie van de melder van de klacht Martin roos

1 week geleden - Ze lezen de mails niet daar ik herhaaldelijk het contract nietig heb verklaard, Als ze de mails wel eens door zouden lezen zouden ze zien dat ik gelijk heb.

Reactie van de melder van de klacht Martin roos

1 week geleden - hun sluiten het dossier af terwijl er afspraken zijn gemaakt maar hun hebben per ongeluk de casus laten doorlopen, niet mijn fout?. Maar naar mijn 115,29 kan ik fluiten.

Bericht van Directpay

1 week geleden - Geachte, Wij krijgen herhaaldelijk reacties van u via dit platform. Wij wijzen u er nogmaals vriendelijk op dat uw dossier bij Webcasso loopt. Wij adviseren u om met hen in contact te treden. Wij verzoeken u om deze klacht ook te sluiten. Wij willen u er vriendelijk op wijzen dat deze klacht bij Webcasso hoort en niet bij Directpay. Wij zullen derhalve niet meer reageren op uw reacties daar deze niet voor ons bestemd zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin roos