Klacht: Nog steeds niets geleverd

op 20 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb 28 september een bestelling geplaatst bij tommy teleshopping waarna ik na betaling het product binnen 7 tot 15 dagen in huis zou hebben. Het is nu 20 oktober en ik heb nog niets ontvangen. Ik heb al mailtjes gestuurd, maar ik krijg geen antwoord en ik heb al voor zeker 5 euro bij de klantenservice in de wacht gestaan en daar nemen ze gewoon niet op. Wat een waardeloos bedrijf. Ik snap echt niet dat die nog op TV mogen uitzenden na zoveel klachten van klanten (zoals ik hier lees). Ze laten ook niets weten als het langer gaat duren dus je weet absoluut niet hoe je bestelling er voor staat.Ik vind dit totaal geen service!

Ik wil deze week nog mijn bestelling ontvangen en anders wil ik mijn geld terug en wel zo snel mogelijk. En dan bestel ik NOOIT meer bij dit bedrijf.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 24 oktober 2011 om 12:31 geantwoord

Levering van de Aire Bra zal deze week plaats vinden.

Heeft op 24 oktober 2011 om 18:17 geantwoord

In de eerste plaats is het toch vreemd dat ik via klacht.nl wel antwoord krijg van tommy teleshopping en via hun eigen klantenservice niet. Daar heb ik een week geleden al naar toe gemaild en op dat antwoord wacht ik nog steeds. Vervolgens heb ik niets aan het antwoord want een week geleden zeiden ze daar ook al dat er vertraging was opgelopen met mijn bestelling en dat ik die week (lees vorige week) de bestelling zou krijgen. Niet via hun klantenservice (want daar nemen ze nooit op) maar via hun bestellijn. (enigste lijn waar ze wel opnemen) Als ik aan het einde van de week niets ontvangen zou hebben moest ik maar weer contact opnemen met hun klantenservice. Dat gedaan.....weer werd de telefoon niet opgenomen en na een kwartier wachten maar weer de bestellijn gebeld waar warempel meteen wel werd opgenomen. Klacht voorgelegd waarna ik mijn telefoonnummer moest doorgeven en mij UITDRUKKELIJK werd beloofd dat ze me dezelfde dag zouden terugbellen. Op dat telefoontje wacht ik ook nog steeds. Ik ben benieuwd wat ze me aan het eind van deze week weer voor smoes op de mouw gaan spelden want ik geloof dus echt niet dat ik deze week iets ga ontvangen van hun.

Alle klachten die gemeld zijn door Gummi69