Klacht: nog steeds niets gehoord na belofte

op 25 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

dossiernummer 2016-2197 H04
na eerder contact te hebben gehad via klacht.nl en een belofte dat het uiterlijk 12 weken zou duren na melding is er nog steeds geen reactie van dhl. lkantenservice webcare het werd behandeld door Miranda
waarom geen reactie? ik eis dat ik deze week nog een reactie krijg anders ben ik genoodzaakt een advocaat te raadplegen.
ik vind het schandalig dat het zo lang moet duren voor iemand zijn verantwoordelijkheid neemt.
de schade moet gerepareerd worden anders roest alles langzaam weg.
mvg elmar schadee

als de verzekering van DHL de schade betaald

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 jaren geleden - Beste Elmar, Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend te vernemen dat u nog geen reactie hebt gehad op uw claim. Ik kijk graag de status voor u na, echter is het dossiernummer dat u noemt geen bekend dossiernummer bij ons. Heeft u wellicht het zendingsnummer voor mij waar het om gaat? Deze kunt u hier in een reactie sturen of per e-mail naar [email protected] o.v.v. 599865. Met vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 april 2017 om 13:34 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op [email protected] Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door elmar schadde