Klacht: nog steeds niet van Telfort af

op 18 oktober 2011 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo hier ben ik weer ja het is al een tijdje geleden meer dan een jaar om precies te zijn.

Na veel getouwtrek en een klachtenregen van mij kant was ik dan toch eindelijk van Telfort af Telfort gaf het stokje door aan Online zodat ik eindelijk weer normaal internet had.
Opgelost zou je zeggen iedereen blij, nou mooi niet krijg ik ruim ander en een half jaar later een rekening van Telfort voor de door hun geleverde internet van en ja schrik niet € 324,37 of ik dat gelijk wil betalen anders volgt er een incassobureau.ja dat staat er letterlijk.
Betalen voor nooit ontvangen internet dat kan toch niet de bedoeling zijn, zonder er ooit over ingelicht te zijn. of eerder een bericht dat ik moest betalen, want dan had ik wel eerder aan de bel gehangen en gezegd HALLO TELFORT ik heb geen internet meer Bij jullie dat hadden jullie afgesloten en het stokje aan een ander over gedragen.

Dus mensen neem nooit Telfort daar is nou echt helemaal niemand die zijn werk doet.

Gewenste Oplossing:

Gewoon de factuur vernietigen en dan daarna nooit meer wat van Telfort A.U.B.

Alle klachten die gemeld zijn door waupp