Klacht: Nog steeds niet duidelijk waar min met/via PostNL verstuurde pakket zich momenteel bevindt.

op 26 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij jullie een klacht neergelegd m.b.t. PostNL:

Maar de uitkomst van de klacht (‘Kunt u aangeven of dit verzonden pakket is aangekomen bij de ontvanger? ‘) is niet in overeenstemming met mijn wens (‘Ik ben tevreden op het moment dat ik weet waar dit pakket zich bevind.
Ik kan dan namelijk bepalen welke volgende stap/actie ik moet ondernemen.’).
Ik kan dit echter nergens kenbaar maken.

Ik wil heel, HEEL graag een PostNL-naam met telefoonnummer en/of E-mail-adres opdat ik rechtstreeks contact kan onderhouden met degene die mijn klacht behandeld.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Herber, Uit uw bericht begrijp ik dat u al eerder contact met ons heeft gehad over de status van uw pakket maar dat de uitkomst niet de gewenste oplossing is. Helaas kan ik de klacht niet vinden aan de hand van de link die u heeft gestuurd en u dus op dit moment nog niet voorzien van aanvullende informatie. Zou u mij de 3S-code van het desbetreffende pakket toe kunnen zenden? Aan de hand van die informatie hoop ik u meer informatie te kunnen verschaffen en u een passende oplossing te kunnen bieden. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Herber, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 09:50 geantwoord

Geachte heer Herber,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric_ProJump