Klacht: Nog steeds na een jaar wordt mijn post niet bezorgd.

op 26 september 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al een jaar stuur ik klachten in bij PostNL. Mijn onderbuurman die er maar één keer in de 2 maanden is en ook onderzocht wordt door de politie wegens zeer ernstige onveilige situaties en een ernstige voorval welke ons betrof, krijgt mijn post. Vertrouwelijke post maar ook belangrijke post van mijn klanten en rekeningen waardoor ik ook aanmaningen niet ontvang van rekeningen die ik nooit heb ontvangen. Ik ondervind er ernstige financiele schade aan, laat staan dat een crimineel vertrouwelijk post van mij kan lezen mij zorgen baart.

Mijn huisnummer staat bij mijn voordeur en is zelfs van de overkant zichtbaar vanwege de grote. Ook wordt mijn adres juist op de briefstukken weergegeven. Er is geen enkele reden waarom mijn post niet in mijn brievenbus gestopt wordt.

Na diverse klachten via email, brief en telefoon geen verbetering. Ik ontvang alleen de copypaste emails die ze altijd sturen en beloven ze beter. Helaas blijft het mis gaan en is mijn geduld, beleefdheid en begrip op. Ik ben woest. Ik ben van PostNL afhankelijk. Het is niet zo dat ik een andere dienstverlener kan kiezen want de verstuurder kiest of ze via PostNL sturen. Ik kan dus niet zelf een oplossing vinden.

Gewenste oplossing

Post voor mij in MIJN brievenbus.

Alle klachten die gemeld zijn door ellefaye