Klacht: Nog steeds mijn bestelling ontvangen

op 11 oktober 2011 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Goedemiddag, ik heb 28-09 gebeld om mijn abbo op te zeggen. Er is mij een aanbieding gedaan m.b.t Verlengen. Ik zou de iphone 4 krijgen voor 100 euro en ik zou hem de volgende dag in huis hebben. Nu heb ik ondertussen nog niks ontvangen en mijn abbo is al wel veranderd, dit zou ook pas gebeuren als ik de iphone zou gebruiken. Ik had nl met mijn oude abbo onbeperkt internet en met mijn nieuwe abbo heb ik dit niet, ik vind het dus niet eerlijk dat het abbo al is ingegaan terwijl ik de iphone nog steeds niet heb ontvangen.
Ook zou ik de iphone voor 100 euro krijgen en nu staat er in de bevestigingsmail dat ik 119,95 ervoor moet betalen.Hier ga ik niet mee akkoord. Ik kon namelijk bij een andere provider de iphone voor 75 euro krijgen alleen heb ik dit niet gedaan omdat er werd gezegd dat ik de iphone de volgende dag zou ontvangen en bij de andere provider moest ik een week wachten (nu dus al meer dan een week).
Ik heb al 2 keer naar hi gebeld, wat ook niet gratis is. De aanschafkosten van Iphone worden nu aangepast naar 100 euro zoals afgesproken was. Maar mijn telefoon heb ik nog steeds niet binnen.

Dat ik korting krijg op mijn abonnement, aangezien ze hun beloftes niet zijn nagekomen.
Dat de gemaakte kosten vergoed worden
Dat ze zelf gaan uitzoeken waar mijn bestelling blijft.

Alle klachten die gemeld zijn door rachel1978