Klacht: Nog steeds mijn bestelling niet binnen

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket besteld met dhl shipping omdat ik ze al heel snel nodig had (medicijnen) en die had ik zaterdag nodig. Ze zouden het 11:00 – 16:00 bezorgen Nu was het al 7 uur geweest en nog waren ze nergens te bekennen. nog steeds geen pakketje. dit gaat nu 3 dagen achterelkaar!. vandaag zeiden ze dat ze het zouden brengen naar een ophaalpunt. Ik ben langs geweest en heb het direct gevraagd en ze zeggen dat ze niks hebben. Ik dit niet kunnen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling krijg..

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Volgens mijn gegevens is het pakket bij de gekozen parcelshop geleverd op 30 augustus. Indien u de zending niet heeft ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending dan wel is geleverd. Mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jamaldieter