Klacht: Nog steeds het pakketje niet ontvangen

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een stickerset besteld die blijkbaar uit Polen moet komen. Ik heb nog steeds niks ontvangen en heb bij de desbetreffende firma getracht te achterhalen waar het blijft. Blijkt dat het pakketje op 6 augustus is ontvangen is bij de Amsterdamse internationale mail centre. Maar tot op heden is het niet ontvangen. van Amsterdam naar Amersfoort waar het heen moet, moet het toch niet zo moeilijk zijn. Pakketnummer is RR980740127PL.
Hopelijk krijg ik het langs deze weg nog wel.

Als het ontvangen is!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Hein, Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er een pakket uit Polen niet bij u aangekomen is. Graag geef ik u een reactie. Ik vind het spijtig om te horen dat het nu al zo lang duurt. Het pakket is gelukkig aangetekend verstuurd, dus ik kan een onderzoek voor u starten. Het nummer van uw case is: 05300090. Zou u mij nog kunnen vertellen wie de afzender is van dit pakket? Het pakket is namelijk ingeleverd bij een postkantoor, en daarom hebben we geen gegevens van de afzender. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Phein70

3 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, boj deze conract gegevens van het bedrijf waar ik het gekocht heb. Deze heeft het op de post gedaan. Motor Stickers ul. Powstancow wielkopolskich 2 75-103 Koszalin Poland Email: info@motor-stickers.com Ik hoop gauw wat van u te horen. Groeten Paul Hein

Heeft op 03 september 2018 om 15:09 geantwoord

Geachte heer Hein,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb deze informatie zojuist aan het onderzoek toegevoegd. Mijn collega van het onderzoeksteam zal binnen 8 werkdagen contact met u opnemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Phein70