Klacht: Nog steeds geen terugkoppeling

op 09 augustus 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Geachte mevrouw Omerovic,

Vanwege toewijzing van een woning ivm mijn echtscheiding. Heb ik vorige maand dubbele lasten gehad vanwege 2 voorschotten huur en betalen van een maand huur extra als waarborgsom Hierdoor heb ik rond juli maar €25.- over kunnen maken.

Ik heb op het oude adres met datum 2 augustus 2017 een brief ontvangen met verzoek binnen 8 dagen €25.- over te maken anders vervalt de regeling. Ik krijg mijn loon rond de 24e weer uitbetaald en wil hierbij vragen het resterende bedrag €46,24 voor 28-08-2017 over te mogen maken. Eerder is helaas niet mogelijk want ik kan het niet op dit moment.

Ik heb 2 dagen geleden ook al een mail verstuurd maar hierop nog geen reactie ontvangen!

Ik hoop op uw begrip en hoor graag van u!

Hulya Vurallar

Restbedrag eind augustus betalen! Dan is het dossier eindelijk afgesloten.
En kan ik deze nachtmerrie eindelijk afsluiten. Doordat er vorig jaar een zeer moeilijke tijd voor mij geen betalingsregeling mogelijk was en ik hierdoor onnodig extra kosten zoals rechtbankkosten erbij had gekregen ben ik behoorlijk in de problemen gekomen. Vanwege een scheiding per 2-6-2017 is het voor mij al helemaal onmogelijk om dit weer door te moeten maken als er weer niets geregeld kan worden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 15 augustus 2017 om 14:37 geantwoord

Geachte heer /mevrouw ,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.
Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Webcasso BV.

Alle klachten die gemeld zijn door juliaw2016