Klacht: Nog steeds geen terugkoppeling vanaf 24 mei 2017

op 07 juli 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nav [Ticket gecreëerd] “8518608 nav uw klacht.” (330567)

Geachte mevrouw Omerovic,

Nav van de mail d.d. 24 mei jl. tav mevrouw Belder wacht ik nog steeds op antwoord.

Wat er nog overgemaakt moet worden zodat ik dit dossier af kan handelen.

Indien de extra kosten: informatiekosten en nakosten onterecht in rekening zijn gebracht zou ik deze graag in mindering gebracht krijgen.

En graag zou ik willen vragen de dossiers af te melden bij Afterpay en hiervan een bevestiging willen ontvangen dat ze afgemeld zijn bij Afterpay zodat daar ook alles weer geregeld is. Ik krijg de melding vanuit Afterpay dat er nog dossiers openstaan. Dit moet afgemeld worden via Direct Pay zeggen ze.

Graag hoor ik zsm van u!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Hulya Vurallar

Geachte mevrouw Belder,

Graag zou ik willen weten wat er nog precies overgemaakt moet worden.

Ik heb afgelopen maand €150.- overgemaakt.

In de mail van 24 mei jl. had ik nav mijn gesprek bij het Juridisch Loket gevraagd
waarom onderstaande kosten in rekening gebracht worden.
informatiekosten € 1,60
nakosten € 15,00

Deze kosten zijn volgens het Juridisch Loket niet toegelicht en onterecht in rekening gebracht.

In afwachting van uw antwoord!

Met vriendelijke groet,

Hulya Vurallar

Gewenste Oplossing:

Extra kosten die in rekening zijn gebracht en niet gespecificeerd waarom, waarvoor deze in rekening zijn gebracht kwijt schelden en dossier eindelijk afsluiten. En alles afmelden bij Afterpay e.d. dat dit eindelijk afgehandeld kan worden! En een bevestiging hiervan dat alles afgehandeld is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht juliaw2016

4 maanden geleden - Klacht nog steeds niet in behandeling genomen! Niet via deze site maar ook niets van Webcasso e.d. gehoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 19 juli 2017 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door juliaw2016