Klacht: nog steeds geen terugbetaling teruggestuurd produkt

op 20 oktober 2011 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Produkt online bij kruidvat.nl gekocht in juli en binnen 2 weken met retourformulier van kruidvat teruggestuurd.
Inmiddels na diverse telefoontjes naar Kruidvat en diverse mails heen en weer nog steeds geen geld teruggestort gekregen.
Heb dit in september ook al bij klacht.nl gemeld.
Enige reactie van Kruidvat was een mail dat na overleg geld teruggestort zou worden en dit is dus inmiddels nog stees niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Het terugontvangen van mijn geld in eerste plaats, maar inmiddels mag dit ook de publiciteit in zodat mensen niet in de voorwaarden lezen dat binnen 14 dagen na ontvangst van het retourgestuurde artikel door kruidvat.nl het aankoopbedrag teruggestort wordt en er klakkeloos vanuitgaan dat dit dan ook maar gebeurt, want dat is blijkbaar niet zo maar gebruikelijk.
Een waarschuwing is hier dus op zijn minst nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door sharijeffrey