Klacht: Nog steeds geen Spotta ontvangen

op 22 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eeuwig durende klacht over de Spotta. De 14 de Week geen Spotta ontvangen. Het duurt wel lang tot jullie een oplossing vinden. We hebben het idee dat jullie ons voor de gek houden. Sturen mij altijd een E-mail met de belofte het op te lossen maar gebeuren toed niets. Ik denk dat het maal op Facebook moet zetten hoe met klachten wordt omgegaan wordt.

Gewenste Oplossing:

Wachten tot de eerste Spotta weer in de Brievenbus

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 juni 2021 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Albrecht,

Spijtig om te horen dat de bezorging van de folders niet naar wens verloopt.

Uw wijk heeft onze volledige aandacht. Achter de schermen doen wij ons uiterste best om uw klacht op te lossen.

Excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip en geduld!

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door manni