Klacht: Nog steeds geen resultaten

op 26 mei 2020 over MyHeritage in de categorie Zoekdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 24 april mijn wangslijm opgestuurd en het is nog steeds niet aangekomen op het lab. Graag wil ik mijn geld terug of dat er een oplossing komt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn resultaten heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyHeritage in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MyHeritage een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MyHeritage

Heeft op 01 juni 2020 om 06:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw DNA kit is inmiddels aangekomen in ons lab en we hebben u hier per e-mail over geïnformeerd. U kunt de voortgang van de test in ons lab volgen door in te loggen op uw MyHeritage familiesite.

Alle klachten die gemeld zijn door Charleeuwin