Klacht: nog steeds geen polo ontvangen, na bestelling 13 juni

op 20 juli 2016 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 juni een polo gekocht. Levertijd zou tussen de 5 en 10 werkdagen bedragen. Eind juni kregen wij bericht dat de leverdatum 4 juli zou worden, maar niets ontvangen.8 juli hebben wij gebeld, daarbij werd een vertraging gemeld en de polo zou binnen een dag of 2 á 3 binnen moeten zijn. Tot op de dag van vandaag (20 juli) niets meer vernomen. Ik lees bij meerdere klachten over dit bedrijf, dat bijna alle klachten over de niet nagekomen leverdata gaan. Wellicht zou Brandeal zich hier eens wat van aan moeten trekken. Ik begin steeds meer te vermoeden dat dit bedrijf moedwillig advertenties plaatst van artikelen die zij niet (kunnen) leveren, de mensen vervolgens extreem lang laten wachten na betaling, en zo lees ik, in sommige gevallen helemaal niet tot levering overgaan, het geld wel terugstorten, maar daar wel rente over genereren. Doe dit als bedrijf  bij veel bestellingen en het bedrag aan rente loopt dan aardig op.

Gewenste Oplossing:

Ik wil binnen 3 werkdagen mijn bestelde La Martina polo ontvangen en anders binnen 3 dagen mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 09 augustus 2016 om 19:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke00073