Klacht: Nog steeds geen pakketje door sorteer fout!

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op11-12-17 heb ik een pakket besteld. Deze is op 18-12-17 aangekomen bij DHL in depot. Op 20-12-17 is er een sorteerfout gemaakt. Na vele keren te hebben gebeld zou het pakket zeker voor de kerst er zijn (ivm kerstartikelen voor mijn bedrijfje voor kerstmarkt). Tot op heden vandaag 27-12-17 nog steeds niks van mijn pakket vernomen. Weer aantal keren gebeld en afzonderlijk zeggen ze allemaal iets anders van elkaar bij DHL. De ene zegt dat het nog komt de andere zegt weer niet, de andere zegt hij staat ergens maar waar geen idee, de andere zegt dat ik een onderzoek moet laten opstarten door het bedrijf waar ik spullen heb gekocht. Lekker dan maar ondertussen geen spullen en ik loop van het kastje naar de muur niemand weet het. En online staat hij nog steeds ergens op een depot met een sorteerfout! Wat een slecht bedrijf DHL!!!!

Als ik mij pakketje binnen krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 13:58 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er bij uw zending een missortering ontstaan. Dit betreuren wij ten zeerste, uw zending is hierdoor namelijk vertraagd. Een missortering hersteld meestal binnen ongeveer 2 werkdagen. Echter zie ik dat bij uw zending het tot op heden nog niet is gecorrigeerd. Om die reden wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons vragen om dit nader voor u te onderzoeken.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht BijDenise

6 maanden geleden - Staat opgelostmaar is helemaal niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door BijDenise